  • Data: 2021-06-06 06:09:34
    Temat: Re: pedofile w natarciu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie musi, ale szansa większa jakby, gdy jest służbo wyeksponowany na
    > księdza.

    A - niby że osobiście...

    > Zarzuciłem google: księża niesłusznie oskarżeni o pedofilie, trochę
    > wychodzi, domeny katolickie, ale to zrozumiałe.
    >
    > Tu może być coś z grubsza rzetelnego, ale nie mam już prenymeraty :)
    > https://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,26686399,ksi
    adz-opiera-sie-o-krzyz-na-grobie-rodzicow-zjada-trut
    ke.html

    Ale ani we wstępniaku ani w komentach nie wychodzi, że chodzi o
    niesłuszne oskarżenie o molestowanie.

    > Szambo wylało już dawno.

    E tam. Ciemny lud kupi co w telewizorze powiedzą. Jak tam nasza szanowna
    komisja do spraw pedofili? Dobrze się układa współpraca z kościołem?

    > Poświęcenie żuczka wygląda dużo lepiej niż
    > patalogiczna i bezrozumna obrona, która przez lata była ich jedynym
    > modus operandi.

    Po pierwsze to dalej jest ich modus operandi. Po drugie robert pisał o
    sprawie z przeszłości. A w zasadzie o kilku sprawach.

    > Z ogłoszeń parafialnych: w każdą środę spotykają się młode mamy, na
    > panie które chcą do nich dołączyć czekamy w zakrystii w czwartki
    > wieczorem.

    No coraz dziwniejsze te wstępy;)

    --
    Shrek