  • Data: 2004-05-15 19:57:54
    Temat: Re: pederasci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Slawek Kwasny wrote:

    > Niedlugo to juz i takie kwiatki bedziemy, w imie falszywie pojmowanej
    > wolnosci, ogladac. Zostalismy stworzeni do milosci pomiedzy kobieta a
    > mezczyzna a nie patologii ktorych ostatnio coraz wiecej pod plaszczykiem

    Stworzeni? Oooo! Kreacjonista!

    A Ziemia może jest płaska?

    > "wolnosci i tolerancji" probuje sie przemycac. Ja moge tolerowac ale nie bede
    > akceptowal tych zboczen i prob legalizowania zwiazkow homoseksualnych.

    O ile mi wiadomo takie związki są legalne.

    [ciach]

    > Problem to masz akurat ty, jesli nalezysz do takiej "mniejszosci" i grzeje cie
    > ogladanie calujacych sie facetow. Ja TV w ogole nie ogladam ale moge sobie

    Mnie osobiście brzydzi. Ale mnie brzydzi też widok jedzących mięso,
    palących. Picie piwa oraz osoby otyłe też nie są dla mnie czymś
    estetycznym. Chcesz kontynuować ten temat? Bo może się okazać, że TV
    będzie mogła pokazywać tylko smukłych nordyckich heteryków, a wszystkie
    'patologie' trafią do obszarów zamkniętych z trójkątami w stosownych
    kolorach na ramieniu...

    > wyobrazic np. moje dzieci w przyszlosci odwiedzajace kolege czy kolezanke i
    > ogladajace takie sceny, przez co spada u nich wrazliwosc na te patologie i

    Wizja, że ktoś o tak wąskiej mózgownicy mógłby mieć dzieci jest zaiste
    przerażająca.

    > powstaaje zludne wrazenie ze tzw. pedalska milosc to norma i taka forma
    > zabawy, ktora byc moze warto sprawdzic. Jesli tego nie rozumiesz to wybitnie
    > nie dojrzales do takich dyskusji jak ta.

    Po raz n-ty - przez oglądanie homoseksualizmu nikt homoseksualistą się
    nie stanie.