  • Data: 2004-05-16 01:03:32
    Temat: Re: pederasci
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Bingo! Na reszcie dotarło do twojej zakutej pały niesłusznie zwanej w
    > twoim przypadku głową, że tak to właśnie działa.

    Natomiast do ciebie chyba nie dotarlo, ze skoro nalezy kierowac jedzacych
    trawe do dzungli, gdyz sa to odmiency jakby nie patrzec, to pedalow i innych
    dewiantow takze nalezy kierowac w odpowiednie miejsca, np. szpitale
    psychiatryczne, a nie pozwalac aby normalnym ludziom wchodzili na glowe i
    robili szum wokol siebie. Paskudny exhibicjonizm i zboczenie powinno byc
    leczone a nie akceptowane. Taka agresywna postawa domagacie sie linczu zamiast
    zamierzonego celu jakim jest przyzwolenie spoleczne na wasze kochanie w pupe.

    Juz podsumowujac dodam, ze jak widze czlowieka ktory pisze "na reszcie" to
    zaczyna mnie cos w dolku gniesc, chyba na pawia mi sie zbiera. I takie
    chodzace zero jeszcze smie probowac uzywac epitetow w kierunku mojej glowy.
    Pale kolego to masz ty i to smierdzaca, sam wiesz czemu.

    > Tobie się nie podobają homoseksualiści, komuś się mogą nie podobać
    > mięsożercy, ktoś inny dostaje piany na widok różowej fryzury oraz tatuaży.

    Do NORMALNYCH gejow, nie uzewnetrzniajacych na sile swoich przekonan nic nie
    mam, nawet znam paru i jakos sie sprawy maja. Ale nie cierpie tych smiesznych
    skaczacych do oczu pajacykow ktorym sie wydaje ze ich dewiacje zostana uznane
    za norme spoleczna i probujacych robic idiotow z normalnych ludzi wyzywajac
    ich od burakow, ksenofobow i innych tam palantow. Jestes przykladem takiego
    kretyna wlasnie, wrecz modelowym. I dopoki ktos was nie ukamieniuje przy
    kolejnej manifestacji to chyba nie zmadrzejecie, smierdzaca zarazo.

    > Dla ciebie preferencje żywieniowe, dla mnie negatywne wzorce osobowe.

    A to co mialo znaczyc? Kompletnie nie zrozumiales chyba co chcialem przez to
    powiedziec. Niewazne.. i tak za duzo ci juz cennego czasu poswiecilem,
    pedalski kmiocie.