  • Data: 2020-10-30 22:24:41
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.10.2020 o 20:28, J.F. pisze:

    > Co racja to racja, tesciowa to kiepski przyklad, musi ma straszna ... i
    > dobra, skoro tak na niej zalezy.
    > Ale przeciez sa inne przyklady:
    >
    > -dla siebie chcial kupic chleb, a teraz bedzie glodny siedzial,
    >
    > -zonie wytlumacz, ze dzieci dzis kolacji nie dostana, bo sie feministkom
    > protestowac zachcialo
    >
    > -na egzamin wazny jedziesz,
    >
    > -do banku pieniadze wplacic ... a np zadatku 10 tys przepada jak nie
    > wplacisz.
    >
    > -czy tam glupie zlozenie oferty w przetargu na 100 mln, termin uplywa o
    > 12:00  ...

    Szczerze - to samo co jak korek. Nie wiem - może my w warszawie się po
    prostu przyzwyczailiśmy że demokracja coś tam kosztuje i to że co chwila
    ktoś wpada i śrubami napierdala w ministerstrwa, pali opony czy jabłka
    na zawiszy rozsypuje nie robi na nas większego wrażenia:P W poniedziałek
    jechałem z młodym do lekarza - założenie było że jak się uda zdążyć to
    dobrze, jak nie to się przyłączamy i drugie dobrze. W efekcie udało się
    po trzykroć - żona z młodym do lekarza, wpuszaczali jednego rodzica a
    akurat obok szła demonstracja to można było pokrzyczeć kto się ma
    oddalić niezwłocznie i jak szybko;)

    Tak jak pisałem kiedsyś były marsze i kontrmarsze pis i kodu z resztą.
    Część przyjezdnych trafiła nie na tą demonstrację - nawet dużej szydery
    nie było tylko im wytłumaczono jak trafić na właściwą, tym bardziej
    zaawansowanym technicznie nawet w google maps wklepano;) Normalni ludzie
    w dc do tego podchodzą jak amerykanie do strzelanin w kargulu i pawlaku
    -dzień jak co dzień.

    Dziwnym trafem okazuje się że jak komuś odpierdala to jest z abu czy
    niku - instytucji gdzie wydawałoby się z zasady nie zatrudnia się
    niestabilnych psychicznie ludzi...

    --
    Shrek