  • Data: 2020-10-30 17:56:26
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.10.2020 o 16:15, Kviat pisze:

> [...]
    samochodem i miał przykładowo 15 minut do
    > Wytłumaczyłbym teściowej, że dzisiaj nie zeżre cebuli, bo ludzie na
    > ulicach protestują w słusznej sprawie i do sklepu nie dojechałem.

    Następny kawaler :-) Nawet dzieci wiedzę, żer nie należy "mamusi"
    wkurzać. Po za tym, to był przykład. Nie ważne, czemu chce przejechać.
    Do ubikacji mu się spieszyło może.

    > Ty to masz problemy... normalnie nie do rozwiązania.
    > Wjeżdżasz samochodem w ludzi z obawy, że teściowa nie będzie się do
    > ciebie przez tydzień odzywać? Gratuluję.

    Ale to moja teściowa i moje oddzywanie. Zauważ, ze gość to tak
    rozwiązał, że przejechał i w nikogo nie wjechał. Po prostu rozmótł
    oszołomów. Szacun dla taktyki i tyle.

    --
    Robert Tomasik