  • Data: 2020-10-30 20:49:12
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.10.2020 o 20:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Co racja to racja, tesciowa to kiepski przyklad, musi ma straszna ... i
    > dobra, skoro tak na niej zalezy.
    > Ale przeciez sa inne przyklady:
    >
    > -dla siebie chcial kupic chleb, a teraz bedzie glodny siedzial,

    No nie mów, że nie masz w domu torebki ryżu/maki/makaranu... żeby
    jednego wieczoru bez chleba nie dało się przeżyć.
    W Korei Płn. mieszkasz?
    W drugą stronę sklepy też pozamykane?

    > -zonie wytlumacz, ze dzieci dzis kolacji nie dostana, bo sie feministkom
    > protestowac zachcialo

    Masz dzieci, a zapas żarcia masz w domu na kilka godzin?
    To może nie powinieneś mieć dzieci.

    > -na egzamin wazny jedziesz,

    Wieczorem? No może... ale człowiek świadomy ogarnia, że właśnie dzieją
    się rzeczy ważniejsze. Można przystąpić do egzaminu następnym razem
    zamiast wjeżdżać w ludzi samochodem.

    > -do banku pieniadze wplacic ... a np zadatku 10 tys przepada jak nie
    > wplacisz.

    Straszne. Jedyny czynny bank wieczorem, to akurat ten za tymi ludźmi,
    których trzeba przejechać samochodem.
    Jak ktoś nie umie planować zarządzania pieniędzmi, to może lepiej żeby
    stracił te 10 tys., zamiast stracić więcej skoro nie umie.

    Zawsze to lepiej przeciągnąć po ulicy kobietę i wjechać samochodem w
    ludzi, niż im powiedzieć, że ma się ważną sprawę do załatwienia i bardzo
    się prosi o pozwolenie przejechania.

    > -czy tam glupie zlozenie oferty w przetargu na 100 mln, termin uplywa o
    > 12:00  ...

    A gdzie wieczorem składa się takie oferty?

    Zawsze możesz oszukać, że jedziesz do apteki po lekarstwo ratujące
    życie, zamiast napierdalać o jezdnię jakąś kobietę i wjeżdżać w ludzi
    samochodem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr