  • Data: 2004-12-25 22:38:56
    Temat: Re: otwarcie drzwi akwizytorowi prosto w twarz
    Od: sahara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Goral wrote:

    > Albo faktycznie nie rozumiesz o co chodzi AG albo udajesz, że nie wiesz.
    > Podaj konkretne artykuły KC, to wtedy twoje wypowiedzi staną się sensowne:-)
    >
    > PS. Może sam roznosisz reklamy po klatkach i zmuszasz lokatorów do ich
    > sprzątania? Ja w życiu nie zajrzałem do takiej reklamy a ile sie ich
    > nasprzątałem to moje.

    Wyglada na to ze autor poczatkowego postu wyznal sam ze drzwi przy
    normalnym uzywaniu, tj, otwieraniu, maja tendencje do trzepniecia po
    nosie kogokolwiek kto sie trafi. W tym wypadku byl to roznosiciel
    reklam, ale mogla i byc tesciowa. I tutaj winy na przypadkowego
    przechodnia zwalic sie nie da. Chyba ze uznamy ze drzwi moga miec defekt
    w zaleznosci od naszej opinii o przechodniu po drugiej stronie.