  • Data: 2004-12-26 11:55:07
    Temat: Re: otwarcie drzwi akwizytorowi prosto w twarz
    Od: "ag" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1ar3lsp00ctqn.dlg@lepper.institute.com...

    > ZTCP - zarządca budynku (spółdzielnia, ZDM itp) za pozytywną opinią straży
    > - jest to dokładnie opisane, trzeba przeczytać, bo ja WIEM że tak jest, a
    > szczegóły mnie nie interesują, bo ja mam standardowe drzwi - w sensie, że
    > standardowo otwierane. Zapoznam się z nimi szczegółowo jak będę chciał je
    > zmienić na inne. PRZED zmianą.
    > Opinia Straży ma zawierać informację, że otwarcie drzwi nie zablokuje
    > drogi
    > ewakuacyjnej. Szczegółowe informacje zapewne otrzymasz bez problemu u
    > wydającego pozwolenie (spółdzielni, ...) pod warunkiem, że powstrzymasz
> [...]
    no cóż - sądziłem że masz na mysli jakiś "państwowy" urząd w stylu nadzoru
    budowlanego, a nie po prostu spółdzielnię mieszkaniową ; w spółdzielni
    owszem, złożyłem pismo - ale było to pismo informujące o założeniu
    dodatkowych drzwi połączone z prośbą o przybycie ekipy remontującej w celu
    uzupełnienia pozostałych po montażu ubytków w tynkach ozdobnych; zostało to
    wcześniej ustalone z kierownikiem pionu technicznego i jako osoba regulująca
    płatności m.in. na fundusz remontowy w terminie nie miałem żadnych problemów
    z tym związanych; co do przepisów p/poż - drzwi po otwarciu nie blokują
    drogi ewakuacji gdyż znajdują się po przeciwnej stronie niż schody i
    otwierają się zamkami w kierunku rogu ścian;
    w przeciwieństwie do drzwi dodatkowych na klatce schodowej Prezesa
    spółdzielni (dotatkowa przeszklona ścianka - taki domofon za którym na
    kazdym pietrze jest dwoje drzwi) które po otwarciu nie tylko utrudniają ale
    wręcz uniemożliwiają ewakuację po schodach - po otwarciu opierają się na
    poręczy schodów;

    pozdr.
    ag