  • Data: 2004-12-25 23:45:24
    Temat: Re: otwarcie drzwi akwizytorowi prosto w twarz
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie odbieram zakładom prawa reklamowania swoich usług poprzez roznoszenie
    > ulotek.
    > Jednak wspólnoty mieszkaniowe czy spółdzielnie powinny zainstalować koszyki
    > na reklamy przed wejsciem,

    Wspólnoty mieszkaniowe czy spółdzielnie mają pewne, ściśle określone ustawowo
    cele. Na przykład takie, jak zapewnienie prawidłowej temperatury w lokalach.
    Szpecenie budynku koszykami nie zostało jeszcze ustawowo nakazane. Sorry za
    zgryźliwość, ale ja naprawdę lepiej wiem, od czego są Spółdzielnie.

    > zainteresowani lokatorzy sami sobie wezmą
    > reklamę, nie zainteresowani ominą.

    Nieprawda! Niektóre firmy (vide telepizza) płacą tylko za reklamy powieszone na
    klamkach (ich ulotki mają przecież specjalny kształt i dziurę do powieszenia na
    klamce). Ponadto łażą po budynkach kontrolerzy, którzy wyrywkowo sprawdzają
    robotę ulotkarzy (właśnie ostatrnio pogoniłem takiego kontrolera).
    W moim budynku jest oczywiście miejsce, gdzie należy składać druki reklamowe
    (wprawdzie nie koszyk, ale zawsze...). Firmy zazwyczaj stosują się do zasady i
    zostawiają reklamy w tym miejscu, ale nie wszystkie i nie zawsze (do niektórych
    trzeba dzwonić, żeby przestali łazić po klatkach schodowych). Telepizza nie
    reaguje na żadne argumenty, włażą zawsze, jak trzeba to również siłą.

    > Po za tym jest usługa Poczty Polskiej - druki bezadresowe.

    Niedługo i to się skończy. Firma reklamowa pod nazwą Poczta Polska oszczędza na
    swoich roznosicielach, co w praktyce oznacza, że ci muszą roznosić codziennie
    kilkanaście kilogramów makulatury reklamowej całkowicie za darmo (nikt im za to
    dodatkowo nie płaci). Biedacy ci mają już dosyć tej działalności charytatywnej
    i sami przynoszą druki, że lokator nie wyraża zgody na odbieranie reklam
    (miesiąc temu do mojej spółdzielni listonosz przyniósł właśnie takie druki w
    ilości przekraczającej nawet liczbę mieszkań, i bardzo prosił o jak najszybsze
    wypełnienie).

    Pozdrawiam

    Czapla