  • Data: 2004-12-26 11:24:51
    Temat: Re: otwarcie drzwi akwizytorowi prosto w twarz
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Dec 2004 11:17:21 +0100, ag napisał(a):

    > Nie zapominam jednego, bo o tym po prostu nie wiem - kto ma wydawać taką
    > zgodę?
    > I skąd ma wynikać ta niekorzystna sytuacja?

    ZTCP - zarządca budynku (spółdzielnia, ZDM itp) za pozytywną opinią straży
    - jest to dokładnie opisane, trzeba przeczytać, bo ja WIEM że tak jest, a
    szczegóły mnie nie interesują, bo ja mam standardowe drzwi - w sensie, że
    standardowo otwierane. Zapoznam się z nimi szczegółowo jak będę chciał je
    zmienić na inne. PRZED zmianą.
    Opinia Straży ma zawierać informację, że otwarcie drzwi nie zablokuje drogi
    ewakuacyjnej. Szczegółowe informacje zapewne otrzymasz bez problemu u
    wydającego pozwolenie (spółdzielni, ...) pod warunkiem, że powstrzymasz się
    od głupawych i szczeniackich uwag w stylu tej z łódką.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu