  • Data: 2021-01-09 11:12:46
    Temat: Re: oszustwo na duplikat karty SIM
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-09 o 08:09, Shrek pisze:

    > No właśnie ciekawy jestem czy biegły jet w stanie stwierdzić czy to mój
    > podpis, jak starałem się, zeby nie był mój.

    Dlatego jednym ze sposobów badania podpisu nie jest tylko "proszę się
    podpisać", tylko "proszę się podpisać tak jak tutaj".

    > Chpcby wyrobic prawdziwy dowód.

    Po co się bawić w wyrabianie dowodu przez epuap, skoro można "legalnie"
    zamówić taki sam jako kolekcjonerski? :)

    > I złożyć kupę deklaracji urzędowych.

    Jak widać składanie deklaracji to nie jest to, na czym zależy przestępcom :)

    --
    Liwiusz