  • Data: 2021-01-09 08:09:27
    Temat: Re: oszustwo na duplikat karty SIM
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2021 o 21:54, Liwiusz pisze:

    > Nie zawsze mechanik będzie odpowiadał.
    >
    > https://warsztat.pl/dzial/101-prawo/artykuly/jak-wyg
    lada-odpowiedzialnosc-warsztatu-za-pojazd-p,68696/2

> [...]
    > Oznacza to, że klient zawiera z warsztatem również umowę o cechach
    > przechowania, co oznacza, że warsztat zobowiązuje się wobec klienta
    > zachować pojazd w stanie niepogorszonym, a o ile umowa nie stanowi
    > inaczej, to jest on zobowiązany przechowywać go w taki sposób, jaki
    > wynika z właściwości przechowywanej rzeczy i z okoliczności. W
    > konsekwencji właściciel warsztatu ponosi odpowiedzialność za jego
    > kradzież w przypadku niedochowania należytej staranności. Jest to
    > odpowiedzialność na zasadzie winy w postaci niedbalstwa i na tym
    > odpowiedzialność za kradzież się kończy."

    No dobra - człowiek całe życie się uczy - myślałem, że skoro oddałem
    mechanikowi samochód to ma mi oddać nie uszkodzony i jego broszka żeby
    go pilnować.

    > Zatem mamy spór, który rozstrzygnie sąd i biegły.

    No właśnie ciekawy jestem czy biegły jet w stanie stwierdzić czy to mój
    podpis, jak starałem się, zeby nie był mój.

    > A co można zrobić mając czyjś profil zaufany?

    Chpcby wyrobic prawdziwy dowód. I złożyć kupę deklaracji urzędowych.

    --
    Shrek