  • Data: 2021-01-09 12:06:44
    Temat: Re: oszustwo na duplikat karty SIM
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2021 o 11:44, Liwiusz pisze:

    > A lewą?

    Lewą też nie. Próbowałeś kiedyś narysować dwie podobne do siebie rzeczy
    lewą ręką?

    > To nie przeprowadzisz dowodu, że podpis jest sfałszowany (chyba że
    > dobiorą się do twoich notatek :)

    No dobra - załóżmy, że to nie ja potrzebuję dowodu, a strona przeciwna:P

    > Wystarczy uzyskać dostęp do konta, nie trzeba od razu wypłacać i brać
    > kredytów - to już (zwłaszcza wypłata) zrobisz 5 sekund po wyjściu z banku.

    Nie - żeby coś wypłacić trzeba jeszcze zmienić numer na który przychodzi
    autotyzacja. Ale bez znaczenia - skoro jak masz dowód to wystarczy iść
    do banku i nikt się nie czepnie, to po co kombinować z simem? Widać
    jednak nie jest tak prosto jak mówisz.

    Moim zdaniem jak pójdziesz z lewym dowodem "oddyskać" konto i spróbujesz
    zmienić przy okazji nr autoryzacji to jest duża szansa na opuszczenie
    placówki w obrączkach. Gdyby to działało jak piszesz to bez sensu cała
    zabawa z duplikacja simu. A jednak to robią. Widać banki przykładają
    większą wagę do weryfikacji tożsamosci klienta, a co za tym idzie jednak
    można przypisać telekomom winę - skoro inni dają radę, to czemu akurat
    oni nie?

    --
    Shrek