  • Data: 2021-01-09 11:38:25
    Temat: Re: oszustwo na duplikat karty SIM
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2021 o 11:31, Liwiusz pisze:

    > Specjalistą nie jestem, ale zakładam, że skoro każdy fałszerz będzie
    > próbował pewnych uników, to biegły będzie brał na to poprawkę.

    Ale ja nie jestem fałszerzem. Po prostu nie potrafię się podpisać
    podobnie do tego co podpisałem prawą ręką. Nie zmusisz mnie, nawet (a
    nawet tym bardziej) pistoletem przystawionym do skroni. Więc jak mi
    udowodnisz, że to mój podpis?

    BTW - a jak odmówię składania podpisu to co?

    > To już pytanie do przestępców, dlaczego wolą. Może bank bardziej
    > wyczulony, może więcej kamer, może przy zmianach bank wysyła smsy do
    > właściciela itp.

    Wracamy do tego co mówiłeś. Widać jednak z jakiegoś powodu nie jest tak,
    że wbijasz się z lewym dowodem do banku, zmieniasz wszystkie hasła,
    numer autoryzacji, bierzesz kredyt i wszystko wycofujesz na inne konto,
    bo co prawda podejrzane to wszystko, no ale skoro masz dowód to nikt
    problemów robić nie będzie.

    --
    Shrek