  • Data: 2021-01-09 11:26:48
    Temat: Re: oszustwo na duplikat karty SIM
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2021 o 11:12, Liwiusz pisze:

    > Dlatego jednym ze sposobów badania podpisu nie jest tylko "proszę się
    > podpisać", tylko "proszę się podpisać tak jak tutaj".

    Nawet jakbym bardzo chciał to bym nie potrafił. A tu zakładam, że nie chcę:P

    > Po co się bawić w wyrabianie dowodu przez epuap, skoro można "legalnie"
    > zamówić taki sam jako kolekcjonerski? :)

    I wracamy do pytania po co kombinować z simem, skro można "legalnie"
    wbić się do banku, przejąć konto, wypłacic kasę i jeszcze poprosić w
    niektórych o kawę do tego:P

    > Jak widać składanie deklaracji to nie jest to, na czym zależy
    > przestępcom :)

    Jakbyś chciał komuś pod górkę zrobić albo na przykład zlikwidować
    konkurenencję...

    --
    Shrek