  • Data: 2021-01-09 15:29:24
    Temat: Re: oszustwo na duplikat karty SIM
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-09 o 15:03, Shrek pisze:

    > Pierwsza z brzegu. Podpisałem się pod pokwitowaniem obioru lewej karty
    > sim i teraz policja chce mi udowodnić, że to ja.

    No to udowodni - ma dokument. Na tobie spoczywa ciężar dowodu, że nie
    jest autentyczny.

    > A jest gdzieś w prawie w ogóle napisane, komu można wydać kartę sim?
    > Serio -- nie wydaje mnie się;)

    W sensie, że zgodnie z prawem mogę dostać twoją kartę sim? To dopiero mi
    się "nie wydaje".

    > To w końcu robi więcej, czy jak pójdziesz z kolekcjonerkim to możesz
    > sobie wypłacić kasę z konta "właściciela" dowodu?

    Skąd mam wiedzieć, przecież nie testowałem. Ale na pewno wiem, że tylko
    ja z dowodem jest wystarczającym zestawem do odzyskania dostępu do
    konta, do którego nie mam żadnych innych "kluczy".

    --
    Liwiusz