  • Data: 2007-12-20 11:46:11
    Temat: Re: oszustwo czy kradziez?
    Od: Tiamat <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    I znowu potwierdza sie moja teoria ktora mowi o tym ze teorie
    wzglednosci najczesciej obowiazuje w prawie ;P.

    Tak swoja droga, jak potraktowac gosci, ktory dokonal swiadomie
    przestepstwa(morderstwo) ale w skutek np: wypadku po przestepstwie,
    uciekal przed policja i uderzyl glowa w kraweznik, dostaje amnezji i
    zupelnie nie pamieta co sie stalo przez jego cale zycie itd. Jak
    traktuje taka osobe prawo?. Kieruje sie go do wariatkowa do szpitala,
    do wiezieniu, do arena 51 albo strefa 11, a moze po jakims czasie
    wypuszcza ze szpitala, ?. Jak wyglada obrona takiej osoby ktora nie
    pamieta w ogole nic z zarzutow ktore sie mu stawia, malo tego zupelnie
    sobie nie wyobraza ze jest w stanie cos takiego zrobic. Ale sad
    pokazuja niepodwazalny dowod jego rekoczynu. Mozna sobie wyobrazic jak
    sie czuje taka osoba, oczywiscie rodzina zamordowanego tez nie ma
    najlepiej, jak nasze pinkne prawo na tej pieknej ziemi moze
    potraktowac taki przypadek?.

    Sorry za rozpiske ale zawsze mnie smieszy bezradnosc i absurdalnosc
    prawa i systemow karnych jakie sobie czlowiek wymyslil ;P.