  • Data: 2009-10-23 00:47:01
    Temat: Re: oszuści internetowi
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy tym programem uda sie ze strony www.... uzyskać namiart na
    > nieuczciwego sprzedawcę?
    > Żartuję - ale wciąż nie wiem od kogo dochodzić zwrotu pieniędzy

    Z tego co sie domyslam to wyslales dwa SMS'y po 30.50zl kazdy?
    Nie lepiej bylo przez paypal? Przynajmniej moglbys reklamowac!!! I jak sadze
    skroili by cie na te podane 0.25zl...
    Paypal jest tak wyczulony na oszustow, ze jedna watpliwosc i blokuje konto
    do wyjasnienia. Co jest nieraz naduzyciem.
    Na chlopski rozum to chyba po zawodach. Po prostu przlknij te 61zl i tyle.
    Wojowac nie warto, bo koszty moga byc o 1000% wyzsze od kwoty a satysfakcji
    tez nie mozesz byc pewny.
    Potraktuj jako lekcje. I masz plusa, ze ostrzgles innych:) Przynajmniej za
    te 61zl masz satysfakcjie, ze inni czytajacy to sie nie nabiora. Zawsze sa
    jakies pozytywne strony i je dostrzegaj a negatywy zamien na koszty lekcji.