  • 1. Data: 2009-10-21 20:44:03
    Temat: oszuści internetowi
    Od: JK <j...@v...pl>

    Trafiłem niedawno na stronę internetową na której jest reklamowany
    rewelacyjny program komputerowy w promocyjnej cenie 0,25 zł.
    Jak się przeczyta wszystko do końca to wychodzi, ze jednak- z drobnymi
    wyjątkami - koszt rzeczywisty to 61 zł. Więc winni są ci którzy nie
    czytają informacji do końca.
    Jest jednak jedno ale:
    po wpłaceniu 61 zł otrzymujemy zamiast reklamowanego programu DEMO
    innego programu które na stronie producenta jest dostępne za darmo.
    Gdzie należy zgłosić ten fakt i czy można liczyć na zwrot wpłaconej
    kwoty?
    Na w/w stronie jest tylko adres mailowy - jednak tam nikt nie
    odpowiada na wysłane prośby o wyjaśnienie
    Janusz

  • 2. Data: 2009-10-22 08:33:57
    Temat: Re: oszuści internetowi
    Od: "K.M." <D...@O...PL>

    JK pisze:
> [...]
    > kwoty?
    > Na w/w stronie jest tylko adres mailowy - jednak tam nikt nie
    > odpowiada na wysłane prośby o wyjaśnienie
    a gdzie płaciłeś pieniądze ? na jakie dane ?

    regulamin jakiś jest ? jakie są zapisy w nim ? jest napisane ze 61
    kosztuje ten "rewelacyjny" program ?

    ps. ja nie kupuje nic jak nie znam danych sprzedającego...

  • 3. Data: 2009-10-22 11:49:16
    Od: JK <j...@v...pl>

    On Thu, 22 Oct 2009 10:33:57 +0200, "K.M." <D...@O...PL> wrote:

    >a gdzie płaciłeś pieniądze ? na jakie dane ?
    >
    >regulamin jakiś jest ? jakie są zapisy w nim ? jest napisane ze 61
    >kosztuje ten "rewelacyjny" program ?
    >
    >ps. ja nie kupuje nic jak nie znam danych sprzedającego...

    Najprościej jak podam link i każdy sam przeczyta:
    http://computercleaner.pl/download.php
    główny problem nie jest w cenie - tylko, ze otrzymuje sie inny program
    i to w wwersji DEMO
    Janusz

  • 4. Data: 2009-10-22 12:30:04
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "JK"

    > Najprościej jak podam link i każdy sam przeczyta:
    > http://computercleaner.pl/download.php
    > główny problem nie jest w cenie - tylko, ze otrzymuje sie inny program
    > i to w wwersji DEMO

    Kolejnym problemem będzie pełna niezgodność towaru z opisem ;)

    pzdr
    olo

  • 5. Data: 2009-10-22 13:25:16
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 22 Paź, 13:49, JK <j...@v...pl> wrote:

    > Najprościej jak podam link i każdy sam
    przeczyta:http://computercleaner.pl/download.php
    > główny problem nie jest w cenie - tylko, ze otrzymuje sie inny program
    > i to w wwersji DEMO

    To ja tak na boku proponuje ten zestaw narzedzi - dobry i sprawdzony:
    http://www.macecraft.com/jv16powertools2009/

  • 6. Data: 2009-10-22 15:21:16
    Od: JK <j...@v...pl>

    >To ja tak na boku proponuje ten zestaw narzedzi - dobry i sprawdzony:
    >http://www.macecraft.com/jv16powertools2009/
    A czy tym programem uda sie ze strony www.... uzyskać namiart na
    nieuczciwego sprzedawcę?
    Żartuję - ale wciąż nie wiem od kogo dochodzić zwrotu pieniędzy
    Janusz

  • 7. Data: 2009-10-22 15:27:56
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "JK" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Żartuję - ale wciąż nie wiem od kogo dochodzić zwrotu pieniędzy

    Trzeba sie bylo najpierw dobrze przyjrzeć stronie www. Od razu widac, ze to
    oszustwo. Wbrew prawu nie ma na niej podanych żadnych namiarów (adres,
    telefon, mail, regon, nip, wpis do rejestru).
    Zgłoś sprawę na policje, niech scigają uszustów.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 8. Data: 2009-10-23 00:39:21
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > A czy tym programem uda sie ze strony www.... uzyskać namiart na
    > nieuczciwego sprzedawcę?
    > Żartuję - ale wciąż nie wiem od kogo dochodzić zwrotu pieniędzy

    To pewnie juz wiesz, ze strona podana przez ciebie jest na niemieckim
    serwerze...
    Wiec z dostepem danych mozesz miec maly problem.

  • 9. Data: 2009-10-23 00:47:01
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > A czy tym programem uda sie ze strony www.... uzyskać namiart na
    > nieuczciwego sprzedawcę?
    > Żartuję - ale wciąż nie wiem od kogo dochodzić zwrotu pieniędzy

    Z tego co sie domyslam to wyslales dwa SMS'y po 30.50zl kazdy?
    Nie lepiej bylo przez paypal? Przynajmniej moglbys reklamowac!!! I jak sadze
    skroili by cie na te podane 0.25zl...
    Paypal jest tak wyczulony na oszustow, ze jedna watpliwosc i blokuje konto
    do wyjasnienia. Co jest nieraz naduzyciem.
    Na chlopski rozum to chyba po zawodach. Po prostu przlknij te 61zl i tyle.
    Wojowac nie warto, bo koszty moga byc o 1000% wyzsze od kwoty a satysfakcji
    tez nie mozesz byc pewny.
    Potraktuj jako lekcje. I masz plusa, ze ostrzgles innych:) Przynajmniej za
    te 61zl masz satysfakcjie, ze inni czytajacy to sie nie nabiora. Zawsze sa
    jakies pozytywne strony i je dostrzegaj a negatywy zamien na koszty lekcji.

  • 10. Data: 2009-10-23 10:32:40
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    JK wrote:
> [...]
    > Jak się przeczyta wszystko do końca to wychodzi, ze jednak- z drobnymi
    > wyjątkami - koszt rzeczywisty to 61 zł. Więc winni są ci którzy nie

    a czy nie masz tutaj prawa do odstapienia umowy zawartej na odleglosc? Byly
    jakies wyjatki, na pewno dvd po zdjeciu oryginalnego opakowania ale w przypadku
    komputerowego programu?

    http://e-prawnik.pl/domowy/prawo-cywilne-1/ochrona-k
    onsumenta/odpowiedzi/odstapienie-do-umowy-swiadczeni
    a-uslug.html

    przeczytaj ustawe i sie dowiesz :)

    No i nie kupujcie takich bzdur, praktycznie wszystko co byloby potrzebne
    zwyklemu, szaremu, uzytkownikowi komputera jest za darmo, za wyjatkiem systemu
    operacyjnego windows (linuxa taki nie poskromi).