  • Data: 2003-11-12 19:07:50
    Temat: Re: oprogramowanie - legalność
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Na to jest inny artykuł. To o "paserstwie" dodali przy okazji
    > nowelizacji i jak dla mnie powienien to być niebywały skandal.

    Jakiej nowelizacji? Paserka była przestępstwem już w kodeksie karnym z
    przed wojny.

    > Nie. Mówię o pewnym dużym banku, który "wziął się na sposób" i udupia
    > przy pomocy dziwnie życzliwych sędziów normalnych klientów oskarżając
    > ich o wyłudzenie kredytu.
    > Jak poszukasz w wyrokach różnych sądów to wyjdzie Ci nazwa banku.

    KRUCA! Po co mam szukać. Taż to powszechna obecnie praktyka. Każdy bank to
    robi. Małe też.

    > Niestety prawda nikogo nie interesuje w naszym systemie prawnym.
    > Ich interesuje tylko wciągnięcie ludzi w tryby maszyny i przemielenie.

    A mnie interesuje. Wszyscy to nie ja! Zawsze byłem niepokorny.

    > Jesteś pewien, że "przerabialiśmy"? Dalej je przerabiamy.
    > A jeśli stać nas na ustalanie tak kluczowych cen jak cena energii to i
    równie
    > dobrze powinno stać na ustalenie ceny połączeń.
    > Przypomnę, że to co się dzieje w telekomunikacji to granda niebywała,
    niszczenie
    > jakiejkolwiek konkurencyjności gospodarki oraz okradanie państwa z
    podatków!

    Dość kontrowersyjne masz w tym względzie poglądy i troche zalatujące
    "spiskową teorią dziejów", ale żadnych argumentów nie przedstawiasz, więc
    trudno z Tobą polemizować na tym polu.

    > Mam 35 lat i pamiętam te czasy. Nie jestem za sterowaniem cenami przez
    rządzących,
    > ale jeżeli nie ma miejsca na konkurencję bo są tylko 3 firmy, które NIE
    KONKURUJĄ
    > ze sobą gospodarczo to ceny MUSI ustalić rząd.

    Wiesz w takiej pipiduwie, w której mieszkam są dwie konkurujące ze sobą
    firmy telekomunikacyjne. I ta inna od TP SA zaczyna nawet przejmować sporą
    część rynku.

    > To niech podniosą ryczałt, a nie świrują z kasami.

    Ale oni nie chcą podnosić ryczałtu. Jeśli zdecydujesz się na Kartę
    Podatkową, to kasy mieć nie musisz - to wynika z ustawy. Nawet ewidencji
    przychodów nie musisz prowadzić i nikogo nie interesuje, ile zarobiłeś.
    Sprawa w tym, że Karta w zasadzie uniemożliwia wszelkie kombinacje z
    kosztami, bo podatek jest stały. A to boli tych, co dotąd kombinowali. I
    oni strasznie krzyczą, że te kasy ich rujnują, a o Karcie Podatkowej nikt
    nie mówi.