  • Data: 2003-11-12 20:30:45
    Temat: Re: oprogramowanie - legalność
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik rzecze:
    > Jakiej nowelizacji? Paserka była przestępstwem już w kodeksie karnym z
    > przed wojny.

    Ale nie było pod nią podciągnięte posiadanie pirackiego programu komputerowego.
    To nowy wymysł naszych geniuszy z Sejmu podlanych "lobbingiem" wiadomych korporacji.

    > KRUCA! Po co mam szukać. Taż to powszechna obecnie praktyka. Każdy bank to
    > robi. Małe też.

    Jak dotychczas słyszałem tylko o jednym.
    Widać inne też się wzięły za ten proceder.
    A za kilka lat będą strasznie skomleć, że pies z kulawą nogą nie chce mieć
    nic do czynienia z polskimi bankami i korzysta tylko ze Szwajcarskich.

    > Dość kontrowersyjne masz w tym względzie poglądy i troche zalatujące
    > "spiskową teorią dziejów", ale żadnych argumentów nie przedstawiasz, więc
    > trudno z Tobą polemizować na tym polu.

    Znaczy co jest spiskowe? Ceny czynszów są narzucone, takoż energii elektrycznej
    i na pewno jeszcze czegoś - nie chce mi się sprawdzać.
    Nie widzę powodu by w tak ważnej dziedzinie jak telekomunikacja nie można by
    zrobić tego samego, tyle, że tym razem z korzyścią dla rozwoju całego kraju.

    > Wiesz w takiej pipiduwie, w której mieszkam są dwie konkurujące ze sobą
    > firmy telekomunikacyjne. I ta inna od TP SA zaczyna nawet przejmować sporą
    > część rynku.

    Mówiłem o komórkowych sieciach. A co do stacjonarnych - ta cała konkurencja
    to prawie jedna wielka fikcja - i tak muszą płacić tony kasy dla Tepsy z rozliczeń.

    > Ale oni nie chcą podnosić ryczałtu. Jeśli zdecydujesz się na Kartę
    > Podatkową, to kasy mieć nie musisz - to wynika z ustawy. Nawet ewidencji

    Tyle, że karty podatkowej już chyba nie ma od lat dla nowo zakładanych
    przedsiębiorstw. Czy się mylę ?

    pozdrawiam
    Arek

    --