  • Data: 2004-08-27 06:43:55
    Temat: Re: ograniczenie praw rodzicielskich
    Od: monika<m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "idiom" napisał w wiadomości
    > się
    >
    > Moze tez wczesniej sie zabezpieczyc przed taka sytuacja -
    ograniczajac
    > wladze rodzicielska nieinteresujacemu sie dzieckiem ojcu...

    > na
    >
    > to właśnie ja Monika,wysłuchałam was.Ojciec dziecka nie utrzymuje
    kontaktów z synkiem od urodzenia.Ma zasądzone wizyty przez Sąd
    ale nie przychodzi.Na ulicy przejdzie obok dziecka i nawet nie spojrzy.A
    w Sądzie powiedział że puka w drzwi iże ja mu nie otwieram.Jest z
    kobietą i jej 2 dzieci,bo reszta jej dzieci jest w Domu Dziecka,jakaś
    meliniara i dzień w dzień tankuja.kupuje jej dzieciom rózne rzeczy ,a
    mnie szlag trafia że dla swojego nic nie kupi.Nawet nie zadzwoni jak
    się czuje,czy czegoś mu nie potrzeba.To mnie boli.Chciałabym by
    dziecko miało z nim dobry kontakt,ale skoro on nie chce to przecież
    nic na siłę nic nie będe robić.A ograniczyć mu chciałabym,bo np.jak
    będę chciała gdzieś wyjechać to on na pewno nie wyrazi zgody,jest
    człowiekiem b.złośliwym.Myślę też o podwyższce alimentów,skoro stać
    go na utrzymanie tej baby i na libacje to niech lepiej da dziecku.A
    nieżle zarabia bo prawie 5tys.m-cznie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info