  • Data: 2004-08-28 12:44:37
    Temat: Re: ograniczenie praw rodzicielskich
    Od: "Dolores" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cgkmca$67m$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zabezpieczyć przed czym? Przed porwaniem? Na pewno nie przez ograniczanie
    > władzy (bo to nic nie da)
    > Przed koniecznością niewyrażania zgody?? Litości !!! Może od razu
    zamkniemy
    > wszystkich ojców w więzieniu, żeby zabezpieczyć się przed sytuacją, kiedy
    > będą molestować dzieci?

    Czyzby nam sie tu jakies animozje damsko-meskie pojawialy?:)P
    To zeby sytuacja byla jasna: tak samo jestem za ograniczeniem wladzy
    rodzicielskiej matce, ktora tej wladzy nie wykonuje (nie kontaktuje sie z
    dzieckiem), jak i ojcu:)
    A znam takie historie ze swego zawodowego podworka: matka bierze narkotyki i
    latami nie kontaktuje sie z dzieckiem. Potem nagle postanawia sie leczyc i
    odzywaja w niej uczucia macierzynskie. Zada przywiezienia dzieci do osrodka
    na wakacje, lub wrecz aby z nia zamieszkaly. Ma pelnie wladzy
    rodzicielskiej, wiec zanim zdesperowany ojciec wniesie sprawe do sadu - ona
    jest w pelni praw. To, czy je wyegzekwuje, to juz inna kwestia; kwestia
    wykonania prawa.
    I biedny ojciec pluje sobie w brode, ze w czasie kiedy mamusia ganiala po
    Polsce - on nie ograniczyl, lub zawiesil jej wladzy rodzicielskiej (a wtedy
    mogl to uzyskac bez trudu; w sytuacji, kiedy ona jest trzezwa i sie leczy -
    to juz trudniejsze)

    Czy jak mowimy o wyrodnej matce i dobrym tatusiu to jest corect?:)))PPPPP

    --
    Dolores