  • Data: 2004-08-28 13:09:52
    Temat: Re: ograniczenie praw rodzicielskich
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dolores" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:cgpuob$2c3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czyzby nam sie tu jakies animozje damsko-meskie pojawialy?:)P

    Nie, tu pojawiła się konkuluzja, że w rodzinach różne złe rzeczy się
    zdarzają, ale to nie oznacza, że trzeba z góry podejmować drastyczne kroki,
    mające na celu niedopuszczenie do tego, w przypadku wszystkich rodzin.

    > To zeby sytuacja byla jasna: tak samo jestem za ograniczeniem wladzy
    > rodzicielskiej matce, ktora tej wladzy nie wykonuje (nie kontaktuje sie z
    > dzieckiem), jak i ojcu:)

    Ale przecież nigdzie nie padł zarzut, że podejrzewam cie o stronniczość ze
    względu na płeć. Skąd to zarzekanie? Czyżby Ci samej przyszło do głowy, że
    masz za mało informacji, by opowiedzieć się po stronie kobiety, bez
    narażenia się na stronniczość? :D

    > Czy jak mowimy o wyrodnej matce i dobrym tatusiu to jest corect?:)))PPPPP

    Jeśli mówimy o wyrodnej mamusi/wyrodnym ojcu i drugim, nie wyrodnym rodzicu,
    to mówienie o odbieraniu praw rodzicielskich jest correct.
    Ale moim zdaniem, w pierwszym poście Moniki nie znalazła się ŻADNA
    PRZESŁANKA ku temu, by tę władzę komukolwiek odbierać. A mówienie o
    odbieraniu praw tylko dlatego, że nie spotyka się z dzieckiem, płaci na nie
    alimenty i finansuje utrzymanie cudzych dzieci, bez względu na płeć
    wyrodnego rodzica jest not correct.
    Capisci? Poniała ? (jeśli już używamy obcych języków... a przynajmniej się
    staramy)
    Zapewne, gdyby Monika w pierwszym poście napisała to, co teraz, nie
    przyszłoby mi nawet do głowy, by sugerować publicznie iż chęć odebrania praw
    wynika li i jedynie z chęci zemsty.

    pozdr

    Monika