  • Data: 2004-08-27 06:58:43
    Temat: Re: ograniczenie praw rodzicielskich
    Od: monika kate<m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to własnie ja Monika.Ojciec dziecka nie utrzymuje kontaktów z
    dzieckiem od urodzenia,a na ulicy przejdzie i na niego nawet nie
    spojrzy.A alimenty musi płacic bo ma zajętą nieruchomość przez
    komornika.A ogr.chce mu prawa,bo np.chciałabym wyjechać z
    dzieckiem,a on nie wyrazi zgody by dziecko gdzieś wyjechało.Chcę mu
    podwyższyć alim., utrzymuje babę z meliny z 2 dzieci,bo reszta jej
    dzieci jest w domu dziecka.Kupuje dzieciakom wszystko,a swojemu
    nic .I to boli.A zarabia 5 tys.m-cznie,a płaci mi grosze.Bardzo bym
    chciała żeby miał dobry kontakt z dzieckiem,ale on nie chce.Nie mogę
    nic na siłę robić,choć się starałam.A on bezczelnie mówi w Sądzie że
    puka idzwoni do dziecka a mu nikt nie otwiera drzwi.Kłamca.

    -> http://usenet.pomocprawna.info