    From: "Maverick31" <m...@w...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odwołanie od wyroku, widzenia, alimenty - HELP
    Date: Fri, 15 Dec 2006 11:03:02 +0100

    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości
    news:eltpc0$7a3$1@inews.gazeta.pl...
    > "Maverick31" <m...@w...o2.pl> wrote in message

    > Jak jest zazwyczaj to bedziesz mogl opowiadac jak Cie zaprosza do programu
    > w TV o prawach ojca. Na razie atakujesz kazda kobiete, ktora ma czelnosc
    > pytac o rade na temat alimentow czy rozwodu. Nie znasz ich sytuacji, nie
    > wiesz jak bardzo sa winne czy nie, zwyczajnie wylewasz na nich swoja
    > traume.

    Nie kazda, ale zazwyczaj jedna gwiazda z druga szuka metody taniego zarobku
    lub zemsty, a ze przy okazji pojezdzi po bylym...
    Nadto nie mam zamiaru milczec gdy, 20- kilku letnie dziecie wychowane przez
    matke na sepa, uczace sie zaocznie twierdzi, ze 500 zlotych dawane przez
    ojca to za malo i ze nalezy mu sie wiecej.

    > To nie chodzi o moje czytanie, tylko o czytanie tych co na grupe
    > poswiecona _prawu_ przychodza z nadzieja uzyskania pomocy. Poczytaj swoje
    > posty, kazda kobieta dostaje od Ciebie wiazanke inwektyw w trybie
    > przypuszczajacym.

    Podobnie jak niektore panienki twierdza na tym forum, ze kazdy facet to
    pijak, dziwkarz i tlucze babe i dzieciaka.
    A ci, ktorzy opiekuja sie wlasnym dzieckiem lub staraja sie o to, to co
    najmniej bestie zlosliwe. To nie sa oczywiscie inwektywy bo mowi to baba.:)
    Wiazanki nie dostaja- co najwyzej konstatacje pewnych faktow, ktore mozna
    wykoncypowac z postu. A z moim prywatne zdaniem nikt nie musi sie zgadzac.
    To konstytucyjne prawo.:)

    >Teraz wyobraz sobie swoje alterego, kobiete ktora po ciezkich przezyciach z
    >mezem, kazdego faceta ktory na grupie zapyta o rozwod czy alimenty
    >zaatakuje argumentami w stylu - a ty pewnie zone biles i odesza, dzieci
    >molestowales itp.

    Toz wiele razy mi to napisaly kobiety i tutaj i na priva.:) Zapewne tez
    mialy niezbite dowody.:) Tyle, ze ja nie robie z tego afery bo i po co.

    > Ja Ci nie odmawiam prawa do pisania na grupe, bo Twoje osobiste
    > doswiadczenia moga sie komus przydac, ale przestan trolowac i atakowac
    > kazda kobiete tylko dlatego ze Twoja byla dala Ci po dupie.

    Bede pisal to co bede uwazal za sluszne a nie to co sie tobie bedzie
    podobalo. To po pierwsze. A po wtore moja jeszcze nie dala mi po dupie.:)
    Wygrywam wszystkie jak dotychczas sprawy, ale nie bardzo rozumiem dlaczego
    na sali mam udowadniac, ze nie jestem wielbladem. Tak dla zaspokojenia
    twojej ciekawosci powiem, ze kilkukrotnie sad okregowy uznal, ze sad
    rejonowy razaco uchybil procedurom. Ciekawe dlaczego tak sie dzieje.

    Tak mnie tknelo... czy aby przypadkiem nie jestes tym pokrzywdzonym
    konkubentm autorki postu???