    Subject: Re: odsunieci sedziowie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: z <...@...pl>
    Date: Mon, 27 Jan 2020 14:47:48 +0100

    > Z tego co ja rozumiem nikt nie kwestionuje faktu mianowania takiego sędziego,
    > tylko jego niezawisłość.

    Niezawisłość to bardzo niejasne określenie tak samo jak praworządność.

    Ani jednego ani drugiego rozwinięcia nie ma w obowiązujących traktatach.

    Każdy kraj jest inny i ustrój sądów ma rozwiązany trochę inaczej.
    Pomijając już nawet że często sędziowie są wybierani WPROST przez polityków.

    Jeśli już nawet przyznamy że ci FELERNI nie powinni orzekać to takie
    pogrobowce polski ludowej tym bardziej.

    I tu trzeba by przypomnieć jak kiedyś się wypowiadał Rzepliński o
    korporacji prawniczej Jak Gerstorfowa się wypowiadała ...

    BOLI? MA BOLEĆ ;-)