eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedzialnosc sprzedawcy za zgubiona przez poczte paczkeRe: odpowiedzialnosc sprzedawcy za zgubiona przez poczte paczke
  • Data: 2006-12-13 04:21:58
    Temat: Re: odpowiedzialnosc sprzedawcy za zgubiona przez poczte paczke
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 13.12.2006 Michał Trych <m...@U...pl> napisał/a:
    > Tak więc jako kupujący powinienes zażądać wysłania
    >>> paczki ubezpieczonej i mieć na do dowód ....
    >> Nie przypominam sobie takich wniosków. Zostało np. poddane w
    >> wątpliwość miejsce świadczenia i cała argumentacja na bazie art. 544
    >> bierze już w łep. Zakładam, że mówimy o zakupie "przez internet".
    > Tak, mam na mysli zakup przez internet.
    > Tez mi sie wydaje ze to bez sensu... w takim wypadku, nie mam nawet
    > mozliuwosci inerwencji w reklamacje na poczcie, bo reklamacje musi zlozyc
    > nadawca w miejscu nadania... a sprzedajacy moze roznie podejsc, ze to nie
    > jego wina i ma to gdzies to by bylo za proste.

    Skontaktuj się z Federacją Konsumentów. Najprawdopodobniej będą mogli
    pomóc a przynajmniej doradzić w oparciu o bieżące orzecznictwo w sprawach
    konsumenckich (kupiłeś coś prawyatnie, nie na firmę?).
    www.federacja-konsumentow.org.pl

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1