eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedzialnosc sprzedawcy za zgubiona przez poczte paczke › Re: odpowiedzialnosc sprzedawcy za zgubiona przez poczte paczke
  • Data: 2006-12-13 12:40:02
    Temat: Re: odpowiedzialnosc sprzedawcy za zgubiona przez poczte paczke
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Minimum odszkodownaie od poczty powinien zwroicic (65zl). Tyle
    > dostanie jak sie okaze ze paczka faktycznie zaginela. I to sa Twoje
    > pieniadze.

    Witam,
    dzisiaj rozmawialem z prawnikiem i nie jest do konca tak jak mowisz.
    Zawieram umowe ze sprzedawca na zakup towaru, ktory ma byc dostarczony pod
    moj adres. sprzedawca podaje zene towaru i koszt wyslania, place i nic
    wiecej mnie nie interesuje.TO ze poczta zgubila paczke i jak ja wyslal
    sprzedawca ( moze miec swoj transport i moga mu ukrasc samochod - tez mi nic
    do tego) to jest umowa sprzedawcy z poczta i to w jego intencji jest
    dochodzenie odszkodowania itp, opd poczty, czy kuriera itp.
    Taka odpowiedz dostalem od prawnika i w sumie to jest bardzo logiczne.
    Inna sprawa ( to juz moje wnioski) jest jesli sprzedawca proponuje mi
    ubezpieczenie paczki a ja nie chce,
    pozdrawiam
    michal trych