eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa uznania reklamacjiRe: odmowa uznania reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eterna
    l-september.org!feeder.eternal-september.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED
    !not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa uznania reklamacji
    Date: Tue, 16 Apr 2013 08:15:42 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 45
    Message-ID: <kkjioj$90n$1@dont-email.me>
    References: <516b0997$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkf2bs$vna$1@news.task.gda.pl>
    <1v8jkcrlzeiqq$.1lal6ois924ks$.dlg@40tude.net>
    <516b9d7f$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkg7jc$p2k$2@news.task.gda.pl>
    <516ba9b3$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkgac2$iqt$1@node2.news.atman.pl> <kkhmla$112$1@news.task.gda.pl>
    <kkhmn6$12o$2@node2.news.atman.pl> <kkhv0n$mbg$1@news.task.gda.pl>
    <kki478$tse$2@dont-email.me> <kkic30$jv6$1@news.task.gda.pl>
    <kkidvr$tse$3@dont-email.me> <kkifrf$so7$1@news.task.gda.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 16 Apr 2013 13:12:52 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="6856a7e62968c3daf362d8f9a8051bc5"; logging-data="9239";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/8oePWStJIe5sq6XL3wQCbQazFxSFDlpA="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:22.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/22.0a2
    In-Reply-To: <kkifrf$so7$1@news.task.gda.pl>
    Cancel-Lock: sha1:Ajel4vUixp97NV46FVxCdA8lf4o=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:718499
    [ ukryj nagłówki ]

    Liwiusz wrote:
    > W dniu 2013-04-16 04:48, witek pisze:
    >> Liwiusz wrote:
    >>> W dniu 2013-04-16 02:01, witek pisze:
    >>>> Marek Dyjor wrote:
    >>>>>
    >>>>> cena jest pochodną matriałów.
    >>>>
    >>>>
    >>>> eeeeeee bo ci uwierze.
    >>>
    >>> Nie jest to może jakaś sztywna reguła, ale często tak jest faktycznie :)
    >>>
    >>
    >> tylko w klasie najtanszych produktow "dla ludu".
    >> Dla wszystkiego co powyzej cena ma dokladnie zero wspolnego z kosztami
    >> produkcji.
    >
    > Nie może mieć zero wspólnego, choćby dlatego, że cena nie będzie niższa
    > niż koszty produkcji.

    Bedzie.
    CHocby telefon za zlotowke.
    Jest wiele innych produktow dotowanych na poczatku w ramach promocji.
    Przykladem moga byc chocby leki, ktore mozna dostac za darmo i to za
    dosyc wysokie kwoty. (nie mowie o polsce)



    Poza tym stwierdzenie "cena jest pochodną
    > materiałów" jest rzeczywiście trochę niefortunne. Bardziej skłaniałbym
    > się ku "cena jest pochodną jakości".
    >
    Tez nie.
    Cena nie jest pochodna jednego prostego skladnika i to na dodatek
    pochodnego kosztow.
    To zlepek popytu, podazy, konkurencji, marketingu, prognozowania i
    zalozonych zyskow. Taka sobie srednia matematyka i troche wiedzy na
    temat rynku.
    Koszty to koszty i raczej maja niewielki wplyw na ustalanie ceny
    produktu, co najwyzej na policzenie ROI na koniec.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1