eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa uznania reklamacji › Re: odmowa uznania reklamacji
  • Data: 2013-04-16 13:01:00
    Temat: Re: odmowa uznania reklamacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >> Kiedyś kiedyś czytałem, że wszelkie produkty sprzedawane w Polsce
    >> muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. W tejże powinno
    >> być zapisane, do czego służy i w jaki sposób użytkować.
    >
    > Prawda.
    >
    >> Jeżeli więc do torebki nie było załączonej instrukcji to użytkownik
    >> mógł tam włożyć kilka cegieł.
    >
    > Chyba nie przejdzie.
    > "Rzeczy które się zwykle nosi".
    > Ja rozumiem, że zwykle nosisz ze sobą kilka cegieł, ale wątpię aby
    > ta wersja przeszła przed sądem :D
    >
    Aczkolwiek w przypadku kobiecych torebek moga to byc przedziwne inne
    przedmioty ;-)
    Zapasowa para szpilek w dużej torebce?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
    z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1