eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa uznania reklamacji › Re: odmowa uznania reklamacji
  • Data: 2013-04-16 16:38:17
    Temat: Re: odmowa uznania reklamacji
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz wrote:
    > W dniu 2013-04-16 15:18, witek pisze:
    >> Budzik wrote:
    >>> Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    >>> odcinku co następuje:
    >>>
    >>>> dochodzimy jednak do tematu trwałości i oceny normalnego zużycia.
    >>>>
    >>>> Gdybyśmy w sposób radyklany uznawali ze każdy przedmiot ma wytrzymac
    >>>> co najmniej 2 lata w stanie niewiele ustepujacym nowemu, to dochodzimy
    >>>> do paranoii:
    >>>>
    >>>> skarpetki, rajstopy czy pończochy, szczoteczka do zębów, majtki...
    >>>> itp.
    >>>>
    >>>> to sa przedmioty któe z natury nie mają szansy wytrzymac 2 lata, ba
    >>>> często nie wytrzymuja nawet miesiąca czy kilku dni.
    >>>>
    >>>> W przypadku tej torebki producent powinien dołączyć instrukcję
    >>>> użytkowania, oraz informację o wadach uznawanych za zwykłe zużycie.
    >>>> "Skajowa" czy szmaciana torebka nie ma prawo wytrzymac dłużej niż
    >>>> kilka mieisięcy intensywnej eksploatacji, bo jest wykonana z dość
    >>>> słabego materiału.
    >>>>
    >>>> Po kilku miesiącach można sie spodziewać, przetarć powłoki
    >>>> lakierniczej, spękań i pęknięć, taka jest natura pseudo skóry.
    >>>
    >>> Czyli problemem tej torebki nie jest brak wytrzymałości tylko brak
    >>> informacji o tej wytrzymałości?
    >>> Ale to nadal wina po stronie producenta/sprzedawcy?
    >>>
    >>
    >> jak dla mnie tak.
    >> jesli wytrzymalosc danego produktu odbiega od "sredniej wytrzymalosci"
    >> podobnych produktow.
    >
    > Przecież to oczywiste, że skoro jest średnia, to muszą być produkty
    > odbiegające o niej in plus i in minus. Ty z tych, co postulują "płacę
    > minimalną na poziomie 50% średniej płacy"? :)
    >

    Ale jesli odbiega na minus, to dla ochrony wlasnego tylka warto o tym
    konsumenta uprzedzic. Ze ladnie wyglada, ale jest nietrwale.
    Jak nie zostalo to zrobione, to konsument nie musi tego wiedziec i
    bedzie mial sluszne pretensje,.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1