eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa uznania reklamacjiRe: odmowa uznania reklamacji
  • Data: 2013-04-16 15:15:42
    Temat: Re: odmowa uznania reklamacji
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz wrote:
    > W dniu 2013-04-16 04:48, witek pisze:
    >> Liwiusz wrote:
    >>> W dniu 2013-04-16 02:01, witek pisze:
    >>>> Marek Dyjor wrote:
    >>>>>
    >>>>> cena jest pochodną matriałów.
    >>>>
    >>>>
    >>>> eeeeeee bo ci uwierze.
    >>>
    >>> Nie jest to może jakaś sztywna reguła, ale często tak jest faktycznie :)
    >>>
    >>
    >> tylko w klasie najtanszych produktow "dla ludu".
    >> Dla wszystkiego co powyzej cena ma dokladnie zero wspolnego z kosztami
    >> produkcji.
    >
    > Nie może mieć zero wspólnego, choćby dlatego, że cena nie będzie niższa
    > niż koszty produkcji.

    Bedzie.
    CHocby telefon za zlotowke.
    Jest wiele innych produktow dotowanych na poczatku w ramach promocji.
    Przykladem moga byc chocby leki, ktore mozna dostac za darmo i to za
    dosyc wysokie kwoty. (nie mowie o polsce)



    Poza tym stwierdzenie "cena jest pochodną
    > materiałów" jest rzeczywiście trochę niefortunne. Bardziej skłaniałbym
    > się ku "cena jest pochodną jakości".
    >
    Tez nie.
    Cena nie jest pochodna jednego prostego skladnika i to na dodatek
    pochodnego kosztow.
    To zlepek popytu, podazy, konkurencji, marketingu, prognozowania i
    zalozonych zyskow. Taka sobie srednia matematyka i troche wiedzy na
    temat rynku.
    Koszty to koszty i raczej maja niewielki wplyw na ustalanie ceny
    produktu, co najwyzej na policzenie ROI na koniec.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1