  • Data: 2013-04-15 22:15:16
    Temat: Re: odmowa uznania reklamacji
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m wrote:

    > A ja uważam że torebka powinna starczyć na tyle samo co każda inna
    > zwyczajna torebka. Niezależnie od tego czy była za 1zł czy za 1000zł.
    > Zwyczajna - czyli że nie było ani informacji o tym że jest to torebka
    > "heavy duty", nie do zdarcia, ani że to jest atrapa pogrzebowa.

    dochodzimy jednak do tematu trwałości i oceny normalnego zużycia.

    Gdybyśmy w sposób radyklany uznawali ze każdy przedmiot ma wytrzymac co
    najmniej 2 lata w stanie niewiele ustepujacym nowemu, to dochodzimy do
    paranoii:

    skarpetki, rajstopy czy pończochy, szczoteczka do zębów, majtki... itp.

    to sa przedmioty któe z natury nie mają szansy wytrzymac 2 lata, ba często
    nie wytrzymuja nawet miesiąca czy kilku dni.

    W przypadku tej torebki producent powinien dołączyć instrukcję użytkowania,
    oraz informację o wadach uznawanych za zwykłe zużycie. "Skajowa" czy
    szmaciana torebka nie ma prawo wytrzymac dłużej niż kilka mieisięcy
    intensywnej eksploatacji, bo jest wykonana z dość słabego materiału.

    Po kilku miesiącach można sie spodziewać, przetarć powłoki lakierniczej,
    spękań i pęknięć, taka jest natura pseudo skóry.