  • Data: 2009-07-12 21:32:40
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h3djma$j5k$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > To nie jest moje zdanie tylko stan prawny.
    > Przestań zachowywać się jak zaślepiony oszołom.
    TY jesteś oszołomem i ślepcem.
    Stan prawny (polski) jest taki, że zygotę (czy tam płód) powstałą w wyniku
    czynu przestępczego, wadliwą, zagrażającą życiu kobiety można spokojnie
    usunąć i jest to dozwolone. Zygotę zdrową, choć powstałą w wyniku debilnej
    kopulacji czy błędu już nie.
    A przecież żadna z tych zygot nie miała wpływu na okoliczności powstania, są
    takie same.
    Kolejny debilizm to wymiar kary.
    Jeśli zygota to człowiek, to kurdę - za aborcję kara normalnie jak za
    morderstwo dla lekarza, jak za współudział dla matki. Za użycie metody
    postfactum kara jak za mord dla matki, jak za współudział dla sprzedawcy
    środka.
    Następnie - penalizacja (jak za zamiar zabójstwa) stosowania spirali
    powodującej obumarcie zygoty poprzez niedopuszczenie do zagnieżdżenia.
    Ale jeszcze do takiego debilizmu nie dotarliśmy i nic nie wskazuje abyśmy
    mieli dotrzeć.
    Wręcz przeciwnie.

    > Właśnie. Więc nie powinno Cię dziwić, że Ci, którzy wiedzą,
    > iż skrobanki to mordowanie ludzi, powinno być surowo karane,
    > a nie ledwie pogrożeniem palca.
    Mnie debile nie dziwią, bo ja się specjalnie debilami nie przejmuję.
    Zdarzy sie potrzeba - mam kasę i żadne oszołomstwo mi w niczym nie
    przeszkodzi.
    Tak samo moi znajomi i ludzie z mojego środowiska.

    > Bingo! Dlatego właśnie niesienie kaganka wiedzy daje
    > tak dobre rezultaty w tej sprawie.
    Niesienie kretyństwa nic nie daje, poza kasą dla wykonujących usługi
    medyczne, na które jest zapotrzebowanie.

    > A jak mówiłem - nawet uratowanie choćby jednej kobiety przed popełnieniem
    > strasznej zbrodni i idącą za tym traumą oraz jej
    > dziecka przed zabiciem jest już tego warte.
    To właśnie sedno i motor oszołomstwa.
    Tak się wyłącza ostatnie zwoje...

    --
    Jotte