  • Data: 2009-07-12 21:22:18
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P pisze:
    > Chwile wczesniej sam odpisales Jottemu, ze masz ochote
    > karac, wiec badz konsekwentny.

    Uwypukliłem tylko Twoje podejście do partii religijnych
    z napisanym przez Ciebie samego zdaniem-zarzutem o braniu za mordę
    i knucie.

    Nie mam ochoty karać.
    Ale trzeba być konsekwentnym prawnie - jeżeli karze się za
    zamordowanie człowieka to taka sama kara MUSI być bez względu
    czy ten człowiek ma 10 dni czy 1243.
    Inaczej pewnym bezrefleksyjnym wydaje się, że skoro prawo jest
    bardziej wyrozumiałe przy zabiciu takiego małego dziecka to
    pewnie dlatego, że jest to żaba a nie człowiek.

    > Ale religia, ktora usiluje poprzez swoja hierarchie
    > ladowac sie do wladzy i do systemu prawnego przestaje
    > byc prywatna sprawa.. [..]

    Czyli ludzie religijni nie mają mieć praw.
    Jakie następne grupy?

    Chcesz stawiać mohorem tamę to się zaangażuj w politykę
    z drugiej strony, a nie zakazuj im udziału.

    > Ubawiony jestes? Ja bylem rownie ubawiony twoimi pozwami
    > wobec Wikimedii.

    Widać w przeciwieństwie do Ciebie nie poprzestaję na samym gadaniu.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com