    From: Maria <p...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odebranie praw rodzicielskich - czy mozliwe?
    Date: Sat, 26 Jun 2010 16:21:36 +0200

    Jan pisze:
    > Maria pisze:
    > Oststnio
    >
    > W opisanej sytuacji matka nie może sama ograniczać wizyt ojcu dziecka.
    > Wizyty te muszą być wcześniej rozsądnie ustalane z matką i realizowane
    > zgodnie z orzeczeniem sądu. Jednak zdarza się, że alimenty są wpłacane
    > "do ręki", na co nie ma świadków ani dokumentów, lub jeśli nawet są
    > płacone przelewem na konto rodzica, który sprawuje opiekę nad dzieckiem,
    > ale bez wyraźnego wskazania, że są to alimenty za określony miesiąc,
    > może to być w razie czego uznane przez sąd jako niedopełnienie obowiązku
> [...]
    Dziekuje, za wypowiedx. Syn od początku wysyła pieniądze przez bank a w
    tytule przelewu napisane jest ze sa to alimenty.
    Najwazniejsza kwestia to to, czy matka dziecka ma w opisanej sytuacji
    podstawy by odebrac ojcu prawa rodzicielskie. Bo ze jest to szantaz
    majacy na celu aby opuscil swoja zonę i dziecko, nie wątpliwosci.
    Sytuacja nie jest przyjemna dla nikogo, ale odwrócic sie jej juz nie da.
    Teraz chodzi o to, aby krzywdy nie powiekszac.