  • Data: 2010-06-27 15:32:00
    Temat: Re: odebranie praw rodzicielskich - czy mozliwe?
    Od: Jan <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > to co napisales bardziej odnosi sie do przyznania opieki na dzieckiem
    > czyli z kim dziecko bedzie mieszkalo i w cale sie nie dziwie, ze o ile
    > matka nei jest szurnieta to ona dostaje opieke na dzieckiem.

    W opisanych okolicznościach matka dziecka może pod hasłem naruszania,
    lub zagrażania dobru dziecka, udowadniać przed sądem różne rzeczy, nie
    zawsze zgodne ze stanem faktycznym, które mogłyby zmierzać np. do
    ograniczenia widywania dziecka. Nie są to normalne relacje, a świadczą o
    tym telefony i sms-y o. Stąd moja ostrożność.