eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[obsluga klienta - tylko droga elektroniczna] › Re: [obsluga klienta - tylko droga elektroniczna]
  • Data: 2006-10-06 19:55:16
    Temat: Re: [obsluga klienta - tylko droga elektroniczna]
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czy np. jesli klient skieruje zadanie wyjasnienia okreslonej sprawy
    > powiedzmy, mam prawo (jako firma) nie odpowiadac na takowa
    > korespondencje tlumaczac, ze obsluge klienta prowadze tylko droga
    > elektroniczna (np. poprzez e-mail)?

    Rozumiem, że starasz się zrazić do siebie klientów? Bo poważna firma to
    akceptuje każdą formę kontaktów!

    +inż.prawa+

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1