  • Data: 2006-10-06 19:39:29
    Temat: Re: [obsluga klienta - tylko droga elektroniczna]
    Od: "Mateusz Rutkowski" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi mi o inny aspekt prawny. Prowadze firme ktora bedzie zajmowac
    sie serwisem www. Poniewaz prowadze dzialanosc gospodarcza w funkcj
    czasu klienci beda np. zadac wyjasnienia jakiejs tam sprawy, prosic np.
    o kopie faktur, rozliczen, kierowac zazalenia.

    Czy np. jesli klient skieruje zadanie wyjasnienia okreslonej sprawy
    powiedzmy, mam prawo (jako firma) nie odpowiadac na takowa
    korespondencje tlumaczac, ze obsluge klienta prowadze tylko droga
    elektroniczna (np. poprzez e-mail)?

    Matt