eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[obsluga klienta - tylko droga elektroniczna] › Re: [obsluga klienta - tylko droga elektroniczna]
  • Data: 2006-10-06 20:03:55
    Temat: Re: [obsluga klienta - tylko droga elektroniczna]
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mateusz Rutkowski napisał(a):

    > Czy np. jesli klient skieruje zadanie wyjasnienia okreslonej sprawy
    > powiedzmy, mam prawo (jako firma) nie odpowiadac na takowa
    > korespondencje tlumaczac, ze obsluge klienta prowadze tylko droga
    > elektroniczna (np. poprzez e-mail)?

    Już Alek Ci napisal - masz prawo. Ale konsekwencje poniesiesz Ty.
    Przyjętym w prawodawstwie, zarówno polskim, jak i międzynarodowym
    sposobem komunikacji miedzy stronami jest forma pisemna. Forma pisemna
    oznacza papier, na którym naniesiono tekst i (ewentualnie) podpis.

    Również np. odmowa przyjęcia przesyłki poleconej moze być odpowiednio
    potraktowana przed ewentualnym sądem.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1