    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obostrzenia
    Date: Sun, 14 Jul 2024 12:53:10 +0200
    <v6c4mv$ks9$1@news.chmurka.net> <v6c6lh$3tpq6$2@dont-email.me>
    <v6c8s0$r0u$1@news.chmurka.net>
    <0...@4...com>
    <v6evpm$2jv$1@news.chmurka.net> <v6f18e$aev$1@news.chmurka.net>
    <v6f27i$2k0$2@news.chmurka.net> <6yFiO.16005$NF16.13689@fx06.ams1>
    <v6qo7o$4g7c$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <2...@4...com>
    <v6qt9i$4k4f$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <d...@4...com>
    <v6rp10$afu$1@news.chmurka.net> <v6sh8e$38l60$1@dont-email.me>
    <v6th2t$96j$2@news.chmurka.net> <v6uab0$ito$4@news.chmurka.net>
    <v6ubj1$1kv$2@news.chmurka.net> <v6uk9u$ito$7@news.chmurka.net>
    <v6vo37$87u$2@news.chmurka.net> <v709b1$ito$9@news.chmurka.net>

    > Musisz nieco "pokręcić" jasność wypowiedzi. Nie wiem, kogo masz na myśli
    > pisząc "naukofiewc" i nie chodzi mi o literówki, bo wiem, że to celowo,
    > tylko, że tam wiele osób się wypowiadało. Po za tym wyniki badań są
    > znane dopiero teraz, a zakaz ogłaszano w pierwszym roku, więc te
    > statystyki, na które się powołujesz nie były znane.

    Sęk w tym, że były przedstawiane jako poparte nauką przez naukowych
    fachowców, a jak ktoś mówił, że to nie ma naukowych podstaw to był
    szurem. Zresztą podobnie jak teraz - główny koronacelebryta mówi że
    "wirus lubi lato", co oczywiście nie będzie prawdą i teraz to jest
    zdanie naukowca, a potem jak się okaże że to bzdura to będzie, no ale
    wtedy nie było wiadomo...

    > Może inne wirusy
    > wolą lato.

    Z tym że on mówi o tym konkretnym, co się nijak nie spina z
    dotychczasową wiedzą. No i oczywiście nie jest wykluczone że kiedyś taki
    szczep rzeczywiście mógłby się pojawić, podobnie jak nie jest wykluczone
    że podrzucona moneta stanie na kancie. Z tym że _nic_ na to nie wskazuje
    i nie ma ku temu żadnych naukowych podstaw. To że na razie dominuje w
    cieplejszych stanach to tak jakby twierdzić że "delta lubi curry" bo
    pojawiła się w Indiach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!