  • Data: 2024-07-14 12:29:52
    Temat: Re: obostrzenia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.07.2024 o 07:35, Shrek pisze:
    > I tak wyglądała większość obostrzeń a rekomendację firmował pan
    > naukofiewc "wirus lubi atakować latem". Więc to fachowiec jest czy nie?

    Musisz nieco "pokręcić" jasność wypowiedzi. Nie wiem, kogo masz na myśli
    pisząc "naukofiewc" i nie chodzi mi o literówki, bo wiem, że to celowo,
    tylko, że tam wiele osób się wypowiadało. Po za tym wyniki badań są
    znane dopiero teraz, a zakaz ogłaszano w pierwszym roku, więc te
    statystyki, na które się powołujesz nie były znane. Może inne wirusy
    wolą lato. To, że grypa atakuje akurat zimniejsza porą jest moim zdaniem
    bardziej spowodowane tym, że ludzie miewają wówczas mniejsza odporność,
    niż ty m, ze wirus jakoś szczególnie to lubi - ale nie znam się na tym i
    to taka moja teoria laika.
    --
    (~) Robert Tomasik