  • Data: 2024-07-15 11:36:40
    Temat: Re: obostrzenia
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-07-2024 o 10:46, Kviat napisał:

    > Daj linka.
    >
    > Bo wyszukiwarki pokazują tylko linki do jakichś szurskich portali
    > powołujących się na jego wypowiedź i do jakichś dziwnych filmików ze
    > zjazdów "koronarealistów" itp., więc nie mogę znaleźć żadnej napisanej
    > przez niego pracy na ten temat.

    a mógłbys napisać o co chodzi, czy o prace pana Normana, czy wypowiedź,
    czy też o to, dlaczego wymazy z nosogardzieli nijak nie dają prawidłowej
    diagnozy?

    prace pana Normana masz tu:
    https://scholar.google.com/citations?hl=en&user=wKIB
    cKEAAAAJ

    same publicystyczne wypowiedzi Cię nie interesują, natomiast jeśli
    chodzi o potwierdzanie tego, to w wielu miejscach, w wielu róznych
    pracach masz. Np:

    https://www.nejm.org/doi/10.1056/NEJMoa1405870

    "The detection of pathogens in nasopharyngeal or oropharyngeal swabs
    with the use of a PCR assay could represent infection limited to the
    upper respiratory tract or convalescent-phase shedding, and thus
    detection may not denote causation."

    https://www.nejm.org/doi/10.1056/NEJMoa1500245
    "Moreover, molecular detection of viruses and atypical bacteria in the
    nasopharynx and oropharynx does not necessarily indicate causation and
    could represent infection that is limited to the upper respiratory tract
    or convalescent-phase shedding."

    --
    http://zrzeda.pl