  • Data: 2004-09-16 09:33:58
    Temat: Re: o gwarancji
    Od: "marik" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:cibeh1$cr8$1@news.onet.pl...

    > art.1 ust.4 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej polecam

    Pomieszanie 2 reżymów niezbyt mi wyszło. Owszem, masz rację,
    jeżeli sprzedaż konsumencka, to nie. Mimo to wysyłanie
    monitora LCD za 2000zł uważam, za wyjątkowo niebezpieczne.
    Mogą Ci odesłać z ułamanym kantem i twierdzić, że właśnie
    taki do nich trafił, a rozmiar uszkodzenia wskazuje,
    iż mogło się to przytrafić tylko w wyniku twojego nieodpowiedniego
    użytkowania. Jak im udowodnisz, że w paczce na poczcie
    wysłałeś monitor, w którym prawidłowo nie działał tylko wyłącznik.

    marik