  • Data: 2004-09-17 00:41:28
    Temat: Re: o gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cid0ut$qne$1@news.onet.pl>, fi5h wrote:

    > moze :) tak samo jak gwarant :)
    > Skoro nie spelniasz warunkow wymaganych przez gwarata to czemu ma przyjmowac
    > ?
    > Nie mow tylko ze klient moze sobie wybrac z gwarancji to co m usie podoba,
    > a reszte olac heh

    W przypadku "niezgodności" zdecydowanie nie może. W przypadku gwarancji -
    nie wiem, chyba może, ale mam wątpliwości. To zresztą jest jeden z plusów
    reklamowania z tyt. niezgodności. Inny, o którym mało kto pamięta jest
    taki, że sprzedawca musi pokryć uzasadnione koszty (de)montażu i
    dostarczenia towaru.

    --
    Marcin