  • Data: 2004-09-16 09:21:21
    Temat: Re: o gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cibbvv$ghk$1@news.onet.pl>, fi5h wrote:
    > Marcin Debowski wrote:
    > Oczywisie ze nie , kazda troszke moze sie roznic

    Niekoniecznie troszkę.

    > Nie rozumiesz, ja nie daje swojej, ja daje przyklady GWARANTOW. To nie jest

    Wiesz, jakbyś dawał przykłady swojej gwarancji to tez byłbyś gwarantem
    (jak juz się czepiamy skrótów myślowych). Tak czy inaczej te gwarancje są
    kształtowane w miarę dowolnie, a że akurat te które znasz są zbiezne
    warunkami, to nie znaczy że wszystkie są.

    > wprowadzanie w blad. Ja nie jestem gwarantem. Troche naczytalem sie
    > gwarancji do przeroznych sprzetow i wiem jak wygladaja. Szczegolnie sporo
    > moge powiedziec na temat gwaranji sprzetow typowo elektronicznych.
    > Wiadomo ze inaczej wyglada gwarancja na sprzet RTV,komputer itp a inaczej na
    > samochod :) czy na inne bajery.
    > To nie jest wprowadzanie w blad, posluguje sie przykladami.

    Wprowadzasz w błąd. Nie mówisz że to przykład. Rzucasz konkretne liczby,
    jak np. te 14 dni do których się kam czepnął. Nie ma uregulowania prawnego
    mówiącego o 14 dniach w powiązaniu z gwarancją. To jest co najwyżej
    doświadczenie które wyniosłeś ze swojego serwisu.

    > Dokladnie, ale to nie jest rada, to jest powinnosc kazdego nabywcy wiec
    > nawet o tym nie wspominam :)

    No sam zakładasz w innym wątku (olimpus, zdjęcia nocne) że przeważające
    gro nabywców to quasi-idioci, więc skąd tu nagle taka wiara w ich
    rozsądek? :)

    > Gwarancja to nie tylko wymaganie od gwaranta, klient tez ma postawione pewne
    > warunki i musi je spelnic by mogl z niej skorzystac.

    Nikt nie mówi że jest inaczej

    > Jesli chodzi o wysylanie do serwisow to np. HP ma ciekawe gwarancje o
    > ktorych nie wspomnialem, a mianowicie Door-To-Door.
    > Ludzie nie potrafia z tego dobrodziejstwaw ogole skorzystac. Coraz wiecej
    > firm ku wygodzie klientow stosuje takie rodzaje gwarancji, i czasem oddanie
    > do sklepu takiego sprzetu na gware jest wrecz glupota.
    > Dlatego uczulam takze na ten rodzaj gwarancji. Nie bac sie go, jest
    > pomyslany tak by wprowadzic jak najwieksza wygode uzytkownikowi oraz
    > serwisowi, bez zbednych ceregieli. Warto sie zatem zapoznac z jego
    > dzialaniem bo coraz wiecej firm go stosuje.

    E, nikt sie nie boi - mało kto cokolwiek czyta, w tym przed podpisaniem.

    --
    Marcin