  • Data: 2004-09-17 06:34:18
    Temat: Re: o gwarancji
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski wrote:

    > W przypadku "niezgodności" zdecydowanie nie może. W przypadku
    > gwarancji - nie wiem, chyba może, ale mam wątpliwości. To zresztą
    > jest jeden z plusów reklamowania z tyt. niezgodności. Inny, o którym
    > mało kto pamięta jest taki, że sprzedawca musi pokryć uzasadnione
    > koszty (de)montażu i dostarczenia towaru.

    W przypadku niezgodnosci gwarancja nie ma nic wspolnego. Jesli chodzi o
    gwarancje to bez senu by bylo gdyby sprzedawca musial przyjmowac towar bez
    odpowiedniego bezpiecznego opakowania, bo niby jak ma go dostarczyc do
    wykonawcy ? teleportem czy co :D
    Niektorzy mowia ze sprzedawca powinien miec do wszystkich sprzetow
    opakowania :) lol :D z pewnoscia jest to wykonalne :)
    Ponadto gwarant tak samo od sprzedawcy moze nie przyjac sprzetu od
    sprzedawcy jesli ten nie ma opakowania. kolo sie zamyka :/

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"