  • Data: 2004-09-16 20:16:09
    Temat: Re: o gwarancji
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marik wrote:

    > Pomieszanie 2 reżymów niezbyt mi wyszło. Owszem, masz rację,
    > jeżeli sprzedaż konsumencka, to nie. Mimo to wysyłanie
    > monitora LCD za 2000zł uważam, za wyjątkowo niebezpieczne.
    > Mogą Ci odesłać z ułamanym kantem i twierdzić, że właśnie
    > taki do nich trafił, a rozmiar uszkodzenia wskazuje,
    > iż mogło się to przytrafić tylko w wyniku twojego nieodpowiedniego
    > użytkowania. Jak im udowodnisz, że w paczce na poczcie
    > wysłałeś monitor, w którym prawidłowo nie działał tylko wyłącznik.

    Lol, przeciez tego sie poczta nie wysyla :) Tym sie zajmuja firmy kurierskie
    tylko i wylacznie, nigdy poczta :)

    Jesli towar jest dobrze zabezpieczony nie ma prawa zostac uszkodzonym
    podczas transportu dlatego tak dokladnie czasem jest to opisane w gwarancji
    (koniecznosc wyslania w oryginalnym kartonie). Dlatego tez sprzedawca moze
    odmowic przyjecia takiego towaru w celu wyslania go do gwaranta jesli nie ma
    oryginalnego opakowania a taka koniecznosc widnieje w warunkach gwarancji.

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"