  • Data: 2004-09-17 01:01:14
    Temat: Re: o gwarancji
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski wrote:

    > Spotkałem i 21 i 30 a zawsze spotykam klauzule o możliwości wydłużenia
    > takich terminów. Ale to jest mało istotne, bo to że najczęściej dla
    > sprzętu (markowego) jest 14 to nie znaczy że można to uogólniać. A to
    > jest (że powtórzę p.s.prawo) i jak ktoś powie "jest to 14 dni" to
    > domniemuje się że wynika to z przepisów. Jakbyś napisał "najczęściej
    > gwarant załatwia sprawę w 14 dni", pewnie nikt by się nie przyczepił
    > :)

    A mi sie wydaje ze te 14 dni to pozostalosc po rekojmi , dlatego moze tak
    sie przyjelo. Akurat w tej kwesti ciezko mi sie juz na noc wypowiedziec :)
    upss, prawie ranek :)

    No to do zobaczenia jutro, w tym samym miejscu :D czyli tutaj hehehe :D:D

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"